gott nytt år

2012 har varit ett händelserikt år. vi kan bara konstatera det. det började bättre än vad det slutar, men det betyder väl bara att det inte kan bli annat än bättre..? det började med pirr och framtidsvisioner, ett nytt liv tillsammans med en fin människa. en fin människa som jag någonstans på vägen förstod inte var den rätte för mig. därför avslutar jag året på egen hand. efter att ha sårat honom så mycket jag inte trodde var möjligt.
 
förresten. den rätte, vem är det egentligen? hade varit mycket lättare om man visste vem det är.
 
jag är just nu en mycket förvirrad människa som har många olika spår och tankar i skallen. därför kommer det bli lite snurrigt här, men jag behöver någonstans att skriva. så då får det bli så helt enkelt.
 
gott nytt år! 2013 ska bli mitt år!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback