kan inte vara ensam

jag och snygglo har träffats två gånger i veckan, en gång hos mig och en gång hos honom. jag har ingen som helst aning om var jag har honom, vilket stör mig. fortfarande tyder mycket (det mesta) på att han bara vill ha sex, men jag vägrar ju se det såklart. fokuserar på oklarheterna istället.
 
häromdagen skrev han att han aldrig varit med om att det funkat så bra med någon med sex förut, alltså så snart. detsamma för mig. som jag skrev sist: det känns som världens mest naturliga grej! inget tafatt hurskajaggöranu eller vetinteomdetärskönt eller så. allt är bara hur bra som helst. helt galet! jag har aldrig varit med om något liknande innan, snarare tvärtom. jag är inte bortskämd med bra sex om en säger så.
 
nu har han i vilket fall rest bort ett par dagar. vilket blir en prövning för mig. dels att inte höras av i den utsträckning som vi gjort hittills, men också om han över huvud taget kommer höra av sig. än så länge är svaret: nej. jag klarar inte riktigt detta. vill ju inte att det ska vara såhär, att han bara vill ha mig till sexande, för det betyder att jag kommer behöva avsluta det för att inte bli sårad. så enkelt är det.
 
jag har nån issue att inte klara av att vara ensam alltså, hur kommer man till rätta med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback